W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług, prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych w naszym salonie przed przystąpieniem do korzystania z nich .

Klienci salonu są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.

Skorzystanie z oferty studia Beauty&People oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.

 

§ 1. Godziny otwarcia.

 

Salon Beauty&People świadczy usługi przy ul. Dwernickiego 20 w Warszawie, czynny jest od poniedziałku do soboty (godziny ruchome). W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy oraz soboty i niedziele salon jest nieczynny (godziny i dni tygodnia mogą zostać ustalone inne na życzenie klienta).

 

§ 2. Umawianie na wizyty

 

1. Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty.

2. Wszystkie zapisy w studiu Beauty&People potwierdzane są na dzień przed planowaną wizytą w formie SMS.

 

§ 3. Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin

 

1.Jeśli nie będą Państwo mogli przybyć na zabieg prosimy o informację. Dwukrotne nie odwołanie wizyty i nie pojawienie się na niej, skutkować będzie pobieraniem zaliczki w wysokości 30% przy kolejnej wizycie.

 

§ 4. Wizyty

 

1. Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

2. W Salonie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez opieki w salonie.

3. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.

4. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w miejscach bez nadzoru.

5. W razie wątpliwości co do zdrowia klienta możemy odmówić wykonania zabiegu.

 

 

§ 5. Formularze, kartoteki i poufność informacji

 

1. Salon Beauty&People działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.

2. Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.

3. Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.

4. Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej lub w systemie. Tylko osoby pracujące w salonie mają do nich dostęp i zapewniają całkowitą dyskrecję.

5. Formami kontaktu z salonem są:

  a. numer telefoniczny dostępny na naszej stronie internetowej, wizytówkach i ulotkach:     791009393

  b. adres e-mail: 

 

 

§ 6. Vouchery

 

1. Vouchery dostępne w salonie są wydawane na określony czas i dla konkretnej osoby, przypisane do systemu komputerowego. 

2. Vouchery nie mogą być wymienione na gotówkę.

3. Vouchery mogą być wykorzystanie wyłącznie przez osobę na którą są wystawione.

4. Vouchery nie podlegają zwrotowi, prosimy więc o przemyślane zakupy.

 

 § 7. Reklamacje

 

1. W przypadku niezadowolenia z naszych usług lub wszelkich domniemanych powikłań po zabiegu bardzo prosimy o zgłaszanie reklamacji niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż 2 dni po zabiegu.

2. Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usługi na najwyższym poziomie.

3. Wszelkie reklamacje należy składać w recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem.

4. W sytuacji wystąpienia działań niepożądanych wizyta w salonie jest niezbędna, aby można udzielić ewentualnej pomocy lub skierować taką osobę do specjalisty. Zdjęcia wysyłane MMSem, czy inną drogą elektroniczną nie będą brane pod uwagę w celu uznania reklamacji.

5. Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 14 dni.

6. Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się klienta do zaleceń pozabiegowych oraz nieodpowiedniej pielęgnacji domowej.

7. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§ 8. Zamawianie i odbiór kosmetyków

 

1. W ofercie salonu posiadamy do odsprzedaży kosmetyki polecanych marek.

2. Zamówione kosmetyki czekają na Państwa 10 dni lub do zgłoszonego przez Państwa dnia odbioru, przy zamówieniu kosmetyków pobieramy zaliczkę 30% wartości ceny.

3. Produkty, które nie zostaną przez Państwa odebrane trafiają na półkę i mogą być zakupione przez inne osoby, a wpłacona zaliczka przepada.

4. Nie przyjmujemy zwrotów kosmetyków.

 

§ 9. Standard obsługi

 

1. Wszystkie procedury, zapisy oraz obsługa przed, w trakcie i po zabiegu prowadzone są z najwyższą starannością o komfort i bezpieczeństwo klienta.

2. W salonie Beauty&People zapewniamy:

a. bezpieczny, atestowany i serwisowany sprzęt i urządzenia,

b. zdezynfekowane powierzchnie i sterylne narzędzia zabiegowe,

c. profesjonalny dobór pielęgnacji domowej ,

d. atmosferę bezpieczeństwa i opieki,

e. pełną dyskrecję,

f. dowolną formę płatności: gotówka, przedpłata, karta płatnicza.

 

§ 10. Zmiany w regulaminie

 

1. O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować na bieżąco na naszej stronie internetowej www.beautypeople.pl. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.

2.. Każdy(a) klient/ka ma prawo do wglądu do regulaminu i cennika usług .

3. W salonie mają zastosowanie wytyczne Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.

4. Wszystkie osoby przebywające w salonie zobowiązane są przestrzegać niniejszego regulaminu .

5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.05.2022 roku i obowiązuje do odwołania.

6. W dniu 1 maja 2022roku wprowadziliśmy dodatkowe wytyczne Ministerstwa Zdrowia związane z pandemią w kraju i na świecie.

 

Zespół Beauty&People

Regulamin